Muğla’nın Bodrum ilçesinde hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte, yerli ve yabancı turistler sahillere akın etti. Mayıs ayının son hafta sonunda termometrelerin 30 dereceyi gösterdiği ilçede, nem oranı ise yüzde 40’a ulaştı. Yazı aratmayan sıcak havayı değerlendiren vatandaşlar, denizin ve güneşin keyfini çıkardı.
Özellikle Kumbahçe, Gümbet, Bitez ve Ortakent sahillerinde yoğunluk gözlemlendi. Denize girerek serinleyen vatandaşlar, şezlonglarda güneşlendi, gölgede dinlenenler ise sahilin keyfini sakin bir şekilde çıkardı. Çocuklu ailelerin sahillerde uzun süre vakit geçirdiği gözlemlendi.
Tatilini Bodrum’da geçirenler kadar hafta sonunu fırsat bilen Bodrumlular da sahillere yöneldi. Yoğunluk, yaz sezonunu aratmayan görüntüler oluşturdu.
Kumbahçe sahilinde işletmesi bulunan Canan Topdemir, yaz sezonunun erken başlamasından memnun olduklarını ifade ederek şunları söyledi:
“Sezonu açtık. Bu yıl sıcaklar erken geldi. Önümüzdeki haftalarda çok daha fazla kalabalık bekliyoruz.”